vandera.reismee.nl

Dubai

Na een prima vlucht met Emirates aangekomen in Dubai.  We vlogen met een Airbus 380. Ongelooflijk wat een groot toestel. Compleet met trap naar de first en business class. Maar wij zaten 'gewoon' economyclass. Nog super de luxe in vergelijk met Europese charters. Luxe schermpjes met 400 films, games, muziek, USB etc. En nog alcohol te verkrijgen ook! Wat wil een men's nog meer? Het vliegveld in Dubai is al zo immens en straalt zoveel luxe uit. Helaas blijken  er slechts vier koffers te zijn. Mijn koffer ontbreekt. Wordt nagezonden. Na dit oponthoud stond er keurig een chauffeur met een bordje " Aulus van der À ". Per Chevrolet Suburban werden we naar ons hotel gebracht. Onderweg kwamen we ogen te kort. Zevenbaans wegen zijn hier heel normaal. Dan de hotelkamer. Geen kamer maar een heus appartement met woonkamer, keuken, inloopkast, drie slaapkamers, twee badkamers en drie toiletten op de 34ste verdieping. Alleen het uitzicht is al prachtig. Vanuit de masterbedroom kijken we op de Burj Khalifa, met ruim 800 meter het hoogste gebouw ter wereld. Alleen is het inmiddels half drie 's nachts en hebben de heren honger dus op zoek naar een eettentje. Buiten worden we overvallen door de enorme hitte (39 graden). Gelukkig zit er een Pizzahut op de hoek. Na het family-dinner; vier pizza's, salade, wedges, knoflookbrood en Pepsi voor nog geen €15, op zoek naar een nachtwinkel. Omdat het ramadan is schijnen er overdag geen tot heel weinig restaurants open te zijn en wordt eten en drinken op straat niet op prijs gesteld. De nachtwinkel is 5 minuten lopen maar dat is dan ook precies genoeg bij deze temperatuur.

Blok 1

Hallo Sandra en familie,

Fijn dat we jullie verhalen eindelijk kunnen lezen! We volgen jullie op de voet.

Groetjes, blok 1.

Anita en Rolf

Ha familie,

Alles goed begonnen zo te lezen, ben benieuwd naar
jullie volgende verhalen.

Liefs Anita en Rolf

David

Wow! bijzondere belevenis!

Jordy

Aulus, Ules, Andra, Mber en Ax van der A. Klinkt goed! Have fun!