vandera.reismee.nl

Naar huis

Naar huis. 20 Augustus 2014

Om half zes gaat de wekker. Als we het hotel verlaten, in lange broek, slaat de hitte al toe. Zo vroeg en al 30 graden; het is best een eindje lopen naar het metrostation met de koffers.
De metro gaat rechtstreeks naar Changi Airport. Onze eerste vlucht duurt 7 uur en is van Singapore naar Dubai. De vlucht verloopt prima. Vliegen met Emirates is echt een aanrader. Om 1 uur 's middags landen wij op Dubai waar we een uur de tijd hebben om over te stappen. Alles verloopt voorspoedig en in 6,5 uur vliegen we van Dubai naar Amsterdam. We zitten op de eerste rij achter de business class dus geen stoelen direct voor ons. Perfect.
Tegen achten landen we volgens schema op Schiphol.
Daar worden we opgewacht door mijn ouders die met twee auto's naar Schiphol zijn gekomen (dank je Freek).
Een uur later zijn we weer thuis en gaat onze hond uit z'n dak.

We hebben een prachtige reis gemaakt waar we met veel plezier aan terug zullen denken.
In totaal zijn we 38 dagen weggeweest, hebben we 45 uur en 35779 km gevlogen, 3500 km gereden en 1238 foto's gemaakt.

Leuk dat julie met zovelen onze verhalen hebben gelezen. Sommige verhalen zelfs 286 keer! Bedankt voor de reactie's via de site en via mail.

Sandra Paul Jules Max Amber