vandera.reismee.nl

Port Macquarie

Port Macquarie.    22 juli 2014 Vannacht weer allemaal als vanouds geslapen, onze jetlag is voorbij. Vandaag hebben we een reisdag en moeten zo'n 400 km rijden naar Port Macquarie. Over de Pacific Highway rijden we naar het noorden. De Highway blijkt geen Highway zoals in Amerika maar slechts een tweebaans weg. Echt opschieten doet het dus niet maar onderweg zien we wel een prachtig landschap. Onderweg spotten we de eerste kangoeroe's en stijgt de temperatuur geleidelijk naar 22 graden. Als we tegen vieren in Port Macquarie aankomen, blijken we weer een mooi, groot appartement te hebben met 3 slaapkamers en een jacuzzi. Een minpuntje; er is geen wifi beschikbaar. En dat is voor onze kinderen zo ongeveer een van de ergste dingen die er kunnen gebeuren. Dus vragen ze of we vanavond misschien bij de Mac kunnen eten. Helaas staat er ook een wasmachine en droger dus kan ik aan de bak. Na de Mac heerlijk in de jacuzzi en allemaal vroeg naar bed want de gemiste slaap van de afgelopen dagen eist zijn tol.

Thea

Leuk jullie verhalen te lezen, kangaroes heb ik altijd al eens voorbij willen zien komen.
Doe ze de groetjes x x x x

Kees&Monique

Wauw, heel erg leuk om dit te lezen. Zo reizen we toch een beetje mee! En ja de MAC, die zal je maar missen he hahahahaha

Groetjes van ons xxxxx