vandera.reismee.nl

Chinatown en Riverside Green

Chinatown en Riverside Green.      28 juli 2014 Vanochtend op pad om Chinatown van Brisbane te bezoeken. Volgens de receptioniste heb je hiervoor echt de auto nodig. Dus wij met de auto op pad, blijkt Chinatown nog geen km verderop te zijn. Daar komt nog bij dat er geen parkeerplaats te krijgen was dus zijn we maar omgekeerd en te voet gegaan. Silly Australiërs. Maar Chinatown was niet wat Amber er van verwacht had, niet te vergelijken met Chinatown in Sydney. Hier waren dus heel snel uitgekeken. Na de lunch op naar het 'wifi strand in de stad'. Het zand is hier heel schoon en aangezien het maandag is plek genoeg. Even heerlijk gerelaxed in het warme zand. Thuis nog even in de sauna gezeten. Heel lief dat jullie donaties storten om meer foto's te plaatsen maar dit is niet nodig, we kampen nog met een technisch probleem wat wij zelf ook heel spijtig vinden. We hebben inmiddels al een dikke 700 foto's geschoten maar dat houden jullie nog tegoed. We kunnen inmiddels 5000 foto's uploaden zodra dit technisch gereed is, dus geen donaties hoe goed dit ook bedoeld is

kees van Monique

pffffff, gelukkig geen donaties, maar jullie wisten al ,dat ik een portemonnee van uienleer had he!!!