vandera.reismee.nl

Aussie BBQ and Beach

Beach-Pool-Spa-Tennis.          31 juli 2014 Vanochtend eerst weer een strandwandeling gemaakt. Op het strand vind je hier veel stukjes koraal, zeker nu het weer eb aan het worden is. We zitten natuurlijk niet voor niets aan de Coral Sea. Ook vandaag veel senioren die een wandeling maken of gewoon lekker op een van de vele bankjes van hun oude dag aan het genieten zijn. Er zijn hier twee RV parken (campings) direct aan het strand waar we voornamelijk senioren zien. De caravans zijn 'huge' en allen voorzien van airco. We komen een Beach- Zumba club tegen die gewoon hun ding doen in de open lucht. Omdat we weer graag willen barbecuen naar Woolworths geweest voor de benodigde boodschappen. De middag hebben we  lekker lui op het strand en aan het zwembad doorgebracht. We willen nog even genieten van dit luxe complex en het gevoel van rijkdom van een prive zwembad en spa nog even vasthouden. In de namiddag hebben ze nog getennist en aansluitend hebben we nog heerlijk gebarbecued met het uitstekende Australische vlees. O ja, er ligt ook kangoeroe vlees in de schappen maar volgens onze Aussie vrienden is dit niet zo lekker en heel goedkoop. Het trekt ons niet zo aan om het te proberen, dom misschien.

Jordy

Kangaroo is superlekker als je het niet teveel doorbakt! Proberen! :D