vandera.reismee.nl

Sanur en jet skiën

Sanur en jetski's.                13 augustus 2014 Onze ontbijt kokkie Lilik vraagt belangstellend en met haar vriendelijk lach wat we vandaag willen gaan doen. Jules vraagt of zij weet waar je een jetski kunt huren. Enthousiast vertelt ze over Sanur en nog een paar plaatsen maar die liggen verder naar het zuiden. Na een (weer) heerlijk ontbijt regelen we een Big taxi via het hotel en rijden we naar Sanur Beach. Daar aangekomen zien we een prachtig strand met  leuke restaurantjes en winkeltjes. We lopen eerst over het verharde wandelpad wat langs het gehele strand van Sanur blijkt te lopen. De jongens zijn natuurlijk niet te houden want die willen al heel lang weer een keer op de jetski ( de vorige keer was in Florida) en onderhandelen net zo lang totdat ze uiteindelijk 2 jetski's, een half uur hebben voor €50. Ze zijn helemaal verrukt want in Australie betaal je voor 1 al ongeveer $ 200 per kwartier. Een half uur lang racen ze over de Indische oceaan. Amber en Paul maken ook een ritje en die meid doet niet voor haar broers onder.  Ze zijn helemaal gelukkig. We drinken wat op een van de vele terrasjes op het strand. Het is hier echt prachtig en heel gezellig. Als we ooit teruggaan naar Bali (daar hebben we het nu al over) gaan we naar Sanur. We zijn hier nog geen  drie dagen en vinden het nu al fantastisch. We lopen langs het hele strand en kijken onze ogen uit naar de resorts en hotels die aan het strand liggen. Als we in de hoofdstraat van Sanur lopen en stoppen bij een restaurantje om de kaart te bekijken lopen er Nederlanders langs die ons het naastliggende restaurant aanraden. Dus lopen we hier binnen en krijgen hier inderdaad fantastisch lekker eten en weer een supervriendelijke bediening.

opa hans

volgend jaar willen wij er ook naar toe en ook op zo,n jetski racen.

Astrid

klinkt heel verleidelijk!

kees van Monique

Sandra. je schrijf perfect de beleving en het gevoel wat jullie mee maken. Psst!! Ome Hans gaan we samen op zo,n jetski en gaan we ook naar zo,n restaurant